Zapytanie ofertowe nr 2/2021 - Dostawa i montaż wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach szkolnych w Zespole Szkół w Grodzisku

INFORMACJA o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy zapytania ofertowego nr 2/2021 z dnia 02.06.2021 r. na: Dostawę i montaż wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach szkolnych w Zespole Szkół w Grodzisku.  

Zamawiający informuje, że wpłynęła jedna oferta. Kryterium oceny była najniższa cena brutto.

Do realizacji zamówienia Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez firmę:

„SATYR” Chrostowski, Lewandowska Sp.jawna

18-400 Łomża, ul. Spokojna 1 c,

Biuro Handlowe

15-724 Białystok, ul. Marczukowska 6.

W załączeniu protokół z otwarcia ofert.

Zamawiający w dniu 15.06.2021r. poinformował Wykonawcę o wyborze oferty drogą elektroniczną oraz telefonicznie.


Zespół Szkół w Grodzisku zaprasza do składania ofert na dostawę i montaż wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach szkolnych w Zespole Szkół w Grodzisku.

Nazwa i adres Zamawiającego: 

Zespół Szkół w Grodzisku                                                                

1 Maja 34

17-315 Grodzisk

tel./fax 856568084

szkola@zegrodzisk.pl

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości zamówienia nieprzekraczającego wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO. Zgodnie z art. 4 pkt 8 postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych.

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż wykładzin podłogowych PCV w pomieszczeniach szkolnych w Zespole Szkół w Grodzisku wraz z demontażem posadzek istniejących, remontem i przygotowaniem podłoży zgodnie z wymaganiami producenta wykładzin o łącznej powierzchni ok. 530 m2 wraz z obiorem do utylizacji zdemontowanych powierzchni podłogowych. Montaż wykładzin w salach: 31, 34 – pracownia komputerowa, 36 – pracownia fizyczna, w jadalni szkolnej oraz na korytarzu na II piętrze.

Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga od Oferenta dokonania wizji lokalnej powierzchni przeznaczonej do remontu w godzinach pracy Zamawiającego, 7.30 – 15.30. Wykonawca nie będzie mógł rościć dodatkowego wynagrodzenia za prace, które nie zostały ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym – w celu szczegółowej wyceny wymaga się dokonania ww. wizji.

Oferta powinna zostać złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci scanu na adres szkoły: szkola@zegrodzisk.pl lub w wersji papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera, czy też dostarczona osobiście na adres: Zespół Szkół w Grodzisku, ul. 1 Maja 34, 17-315 Grodzisk (sekretariat) w terminie do dnia 15 czerwca 2021r. do godz. 10.00.

Metryka strony

Udostępniający: Zespół Szkół w Grodzisku

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Beata Goławska

Data wytworzenia: 2021-06-02

Wprowadzający: Barbara Beata Goławska

Data modyfikacji: 2021-06-15

Opublikował: Barbara Beata Goławska

Data publikacji: 2021-06-02