Zapytanie ofertowe nr 1/2024 - Organizacja i realizacja czterodniowej wycieczki do Torunia, Trójmiasta i Malborka dla uczniów z klas VII - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Grodzisku, dofinansowanej z programu rządowego pn.: „Podróże z klasą”

Zapytanie ofertowe

Dyrektor Zespołu Szkół w Grodzisku zaprasza do składania ofert na: Organizację i realizację czterodniowej wycieczki do Torunia, Trójmiasta i Malborka dla uczniów z klas VII - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Grodzisku, dofinansowanej z programu rządowego pn.: „Podróże z klasą”.

Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:

  • Uzupełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1,
  • Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych stanowiący Załącznik nr 2,
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3,
  • Oświadczenie dotyczące realizacji usług – Załącznik nr 4,
  • Podpisany Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna art. 13 RODO,
  • Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.
  1. Oferty niekompletne, zawierające błędy oraz niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia lub innymi wymaganiami Zamawiającego zostaną odrzucone.
  2. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
  3. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 wraz załącznikami do niniejszego zapytania za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci scanu na adres szkoły: szkola@zegrodzisk.pl lub poczty, kuriera czy też dostarczona osobiście na adres: Zespół Szkół w Grodzisku, ul. 1 Maja 34, 17-315 Grodzisk (sekretariat) w terminie do dnia 9 października 2024r. do godz. 09.00.
  4. Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: Oferta na Organizację i realizację czterodniowej wycieczki do Torunia, Trójmiasta i Malborka dla uczniów z klas VII - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Grodzisku, dofinansowanej z programu rządowego pn.: „Podróże z klasą”. 
  5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 października 2024r. do godz. 09.10.
  6. Osoba uprawiona do kontaktu ze strony Zamawiającego: Barbara Beata Goławska, tel. 690 412 061, szkola@zegrodzisk.pl.
  7. Pytania do przedmiotu zamówienia należy kierować drogą pisemną na adres e-mail: szkola@zegrodzisk.pl

Barbara Beata Goławska

Dyrektor Zespołu Szkół w Grodzisku 

W dniu 9 października 2024r. o godz. 9.15 nastąpiło otwarcie ofert. 

Metryka strony

Udostępniający: Zespół Szkół w Grodzisku

Wytwarzający/odpowiadający: Barbara Beata Goławska

Data wytworzenia: 2024-09-27

Wprowadzający: Barbara Beata Goławska

Data modyfikacji: 2024-10-10

Opublikował: Barbara Beata Goławska

Data publikacji: 2024-09-27