Zapytanie ofertowe nr 1/2024 - Organizacja i realizacja czterodniowej wycieczki do Torunia, Trójmiasta i Malborka dla uczniów z klas VII - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Grodzisku, dofinansowanej z programu rządowego pn.: „Podróże z klasą”
Dyrektor Zespołu Szkół w Grodzisku zaprasza do składania ofert na: Organizację i realizację czterodniowej wycieczki do Torunia, Trójmiasta i Malborka dla uczniów z klas VII - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Grodzisku, dofinansowanej z programu rządowego pn.: „Podróże z klasą”.
Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:
- Uzupełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1,
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych stanowiący Załącznik nr 2,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3,
- Oświadczenie dotyczące realizacji usług – Załącznik nr 4,
- Podpisany Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna art. 13 RODO,
- Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.
- Oferty niekompletne, zawierające błędy oraz niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia lub innymi wymaganiami Zamawiającego zostaną odrzucone.
- Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 wraz załącznikami do niniejszego zapytania za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci scanu na adres szkoły: szkola@zegrodzisk.pl lub poczty, kuriera czy też dostarczona osobiście na adres: Zespół Szkół w Grodzisku, ul. 1 Maja 34, 17-315 Grodzisk (sekretariat) w terminie do dnia 9 października 2024r. do godz. 09.00.
- Ofertę w wersji papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: Oferta na Organizację i realizację czterodniowej wycieczki do Torunia, Trójmiasta i Malborka dla uczniów z klas VII - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Grodzisku, dofinansowanej z programu rządowego pn.: „Podróże z klasą”.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 października 2024r. do godz. 09.10.
- Osoba uprawiona do kontaktu ze strony Zamawiającego: Barbara Beata Goławska, tel. 690 412 061, szkola@zegrodzisk.pl.
- Pytania do przedmiotu zamówienia należy kierować drogą pisemną na adres e-mail: szkola@zegrodzisk.pl
Barbara Beata Goławska
Dyrektor Zespołu Szkół w Grodzisku
W dniu 9 października 2024r. o godz. 9.15 nastąpiło otwarcie ofert.
Metryka strony